EachMoment Orderstatus Tracker

Bij EachMoment begrijpen we hoe belangrijk het is om op de hoogte te blijven – daarom hebben we een statusvolgsysteem ontwikkeld voor real-time updates.



Inklapbare content

Hoe vaak wordt de trackinginformatie bijgewerkt?

De trackinginformatie wordt in real-time bijgewerkt zodra we updates ontvangen van onze verzendpartners en interne verwerkingssystemen.

Wat moet ik doen als de status van mijn bestelling al een tijdje niet is veranderd?

Sommige orderstatussen kunnen langer duren dan andere, afhankelijk van de drukte en de omvang van de bestellingen. Als u denkt dat uw bestelling langer dan verwacht in een bepaalde status blijft, neem dan contact op met onze klantenservice voor hulp. Zij voorzien u van de meest recente informatie en lossen eventuele problemen op.

Wat als ik een probleem ondervind met het trackingsysteem?

Als u problemen ondervindt met het trackingsysteem, neem dan contact op met onze technische ondersteuning voor assistentie. Zij zullen eventuele problemen snel oplossen.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

U kunt contact opnemen met de klantenservice via de live chat op onze website, e-mail of telefoon. Bezoek onze pagina 'Contacteer ons' voor meer details.